dimecres, 7 de novembre del 2007

TAULA RITMES DE POLLO

http://spreadsheets.google.com/pub?key=pmNyO7c2vtpztOG_Wwo4UJA

Us penjo una taula de ritmes cortesia del mestre pollo , fàcil de fer servir i superpràctica, per entrenos de sèries a la pista es ideal !!! Bona feina Xavi. THANKS !!!

----------------------------------------------------------------------

Pollo diu:

""Bones kraks!!!

Ahir a la nit no podia dormir i com sempre hem vaig posar a jugar amb l’EXCEL, i amb quatre fórmules per aquí i quatre càlculs per allà, vaig elaborar unes tauletes (simples però pràctiques) que ens poden ajudar a orientar millor els nostres entrenaments i planificar l’estratègia de les respectives competis. No ens enganyem! La veritat es que les vaig fer per tal d’evitar algun esquinç cerebral o lesió traumàtica després d’intentar fer una regla de tres a 180 ppm.
Com veureu, vaig pensar de relacionar la VELOCITAT de carrera (Km/h) i el RITME de carrera (min/h) amb la DISTANCIA recorreguda (m o Km), crec que hem va sortir mig bé, penseu que eren les 3 de la matinada... ah! també podem calcular el ritme que ens doni la gana..., bueno no explico res més sinó no té gràcia.

Espero que sigui de la vostra utilitat.

Que continuï el fanatisme!!
I VISCA LA QUINTA DEL 71!!, ...ho dic per vosaltres i per elles.""

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bé Xavi. a partir d'ara una fotocopia a 3M10 plastificada i deixem descansar el topí kel tinc content amb tanta regla de 3.

Anònim ha dit...

jose, a tu la taula se te queda curta, pq el ritme més ràpid previst per les series de 200 es de 30" ( RITME DE 2'30" / km ), MASSA LENTO PER A TU....