diumenge, 4 de novembre del 2007

entreno dominical 4/11

" the new all blacks "

7 a.m. sona el despertador, deambulo per casa, me mullo la cara,vaig a la cuina, la rutina de sempre k ja faig mig sobat, plat d'arròs, 2 plàtans i 2 iogurts... a les 7:30 ja torno a estar al llit a fer la digestió; la convocatoria oficial de l'entreno es a les 10 a.m. M'aixeco a les 9 amb temps suficient i la digestió quasi feta, trastos i cap al pont, calento una mica, a l'ombra fa rasca pero fa sol i farà bon día, apareixen colibrí, alex i Xavi "el cuerpo"...la convocatoria se salda amb la presència dels 4 de la foto. Alex i Xavi planifiquen un entreno de 18 km a ritme progressiu k cumpleixen a la perfecció, bueno suposo pq quan jo acabo allí no queda ni rastre d'ells. Jo surto amb la intenció de fer l'entreno de 30 km en 2h30 si les sensacions son bones i albi....bueno albi mereixeria un escrit per ell solet... "a su puta bola" ,al km 3 ha fotut lo camp aprox a 4´35 o 4´40 i com si no hagues vingut, ja no li hem vist lo pel , demostrant a la penya k es kenitata pur,marcant el territori !! o com diria Cruyff, corrent "como pollo sin cabeza" La convocatoria ha sigut un exit pro dspres cadascu al seu rollo, cosa normal jq no es molt recomanable entrenar al ritme dels altres,pero bueno tampoc es pot demanar mes el primer dia k quedem 4 per rodar per carretera, com a mínim jo no recordo un entreno de tanta gent per asfalt...la febre continua.
Jo arranco al ritme previst, xavi i alex venen al meu ritme fins al km 6 cosa k ho fa mes distret, despres apretent una mica i ja me kedo sol continuant al meu ritme, començo amb sensacio de cames cansades pero poc a poc me vaig trobant millor, fins al km 15 la carretera va fent pujada, faig els km entre 5´10 i 5´30 el mes lento, paso el km 15 amb 1h16´30", un minut i mig pitjor k la mitja de 5 min /km, està be pq penso q sera facil recuperar-lo baixant- Efectivament, així es jq passo el 21 en 1h45´05" clavat a la mitja prevista... a partir d'aqui cada vegada vaig millor i més ràpid, tot i això el km 24 es d'aquell k t fiquen a prova jq paso per davant de la furgo, 2h justes i la furgo allí...LA TENTACIÓ DE DONAR PER BO L'ENTRENO I PARAR ES FORTA !!! però continuo...apareix jose amb el cotxe i m'acompanya ja fins al final cosa k m'ajuda en no pensar el munt de rato k ja porto rodant, vaig a ritme de 4´40" i encara puc mes o menos portar conversa amb jose, no es mala senyal !!... ha sigut una llàstima k jose tingués k "apatrullar" pq hagues sigut bona companyia a l'entreno a este ritme i tb hagués xalat, pero m conste k mes greu li ha sapigut a ell no poder sortir....
Acabo els 30 km en 2h27´32" a 4´55 el km i amb la sensació k encara hagés pogut fer uns quants mes....però no se si 12 !!!! i convençut cada día k pasa que el debut a la marató será MEGA DUR !!! a l'arribada sta colibri, fent regles de 3 amb km i ppm per endivinar els km k havia fet ja que s'ha traspapelat una mica, ha fet 28 km en 2h 12 més sol que la una i segur k ha baixat cagant òsties i dient : PERO ON SON ESTOS CABRONS ???, diu k els últims km se li han fet llargs i k ha acabat tokadet...pero K MENOS, KENIATA !!! L'entreno d'albi seria estupendo si estigues preparant una marató a 3h15, però m temo k no ha sigut lo més recomanable per anar a salou ja k o molt m'equivoco o este entreno li farà perdre un parell d dies d entreno esta setmana...encara k el keniata està fet una caixa d sorpreses....
Quan estem estirant los dos, veiem k joan carles surt a entrenar.... aki no descansa ningú !! Salou promet lluites fraticides !!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Com diu Noio, el fanatisme continua, jo ja fa anys que m'arrastro per les carreteres i no havia surtit mai 4 junts. A més sense voler anavem a conjunt (tots negres), senyal que l'equipació de millet per a les curses hauria de ser d'aquest color.Els dos últims km anava una mica justet de cames, era un ritme de 4'08"-4'12", en canvi Xavi anava sobrat. Noio ha fet un entreno perfecte a 3 setmanes de l'objectiu, ara sols falta saber si el dia de la marató podrà evitar el muro del Km 30-32, amb cap i sacrifici segur que si. Pel que fa a Albi, en su linea, diu que li molestava que parlessim, per això ha anat a trovar a alguna de Bovera que fes les olives en tanga!!!.La meva aposta per Salou és Noio 1h38', Jose 1h40', Albi 1h31',Xavi 1h29',Pep Bagés 1h37' i jo voldria baixar el temps de Mollerusa, si la de Salou es plana fer entre 1h28'30" i 1h30'.Que comencin les apostes!!!

Francesc Castellví Esteban ha dit...

Hey matats!! De veritat ningú de valtres està disposat a baixar de 1h25´? Va homes per anar a passeigar ja està Port Aventura!!
Ha per cert soc Pitoi!!
Anims!!

Anònim ha dit...

Sisco, tot arribarà, una mitja per devall de 1h25' també,per cert busca per l'armari una camiseta negra i apuntat al fanatisme.