dilluns, 22 d’octubre del 2007

SETMANA -5

dll 22 oct: 30´trote molt suau per acabar de recuperar muscularment dp d la mitja d'ahir. Aparentment no hi ha cap seqüela muscular important, de totes maneres noto una preocupant molestia a la part posterior del genoll, evidenment a la cama de sempre, ESTA CAMA ESQUERRA ES UN SALDO !!! la molèstia es intermitent i com unes punxades agudes, ja la recordo d'altres èpoques pasades i no m'agrada gens, haurem d'estar atents a l'evolució els propers dies i fer bondat.

dm 23 oct: 1h15´trote suau a la platja, av 156 ppm amb molta humitat, una bona suada !!! les molesties continuen però semble que van a menos, UFFFF !!!

dx 24 oct: 2 x 3km a la pista 600 R, a 13´00" i 13'18" respectivament (55' total), la segona sèrie bastant apretadeta de pistó, bueno : MOLT APRETADETA !!! bon entreno de qualitat per trencar la rutina dels "trotes playeros".
dj 25 oct: 1h 35´ de trote playero, av 156 ppm, un jornada d'entreno que ja comença a ser un clàssic en la preparació.
dv 26 oct: DESCANS
ds 27 oct : 16 km carretera en 1h20´. Entreno dur degut al desnivell de la ruta, els primers 8km fent baixada i els últims 8 amb fort desnivell de pujada, av ppm 163 (els últims 8km tota l'estona al voltant de 175 ppm )

Us penjo la foto de l'entreno dl ds, per un día no vaig entrenar sol, el "tobi" em va acompanyar els 16 km, fent la goma, pro va aguantar tot l'entreno, això si, a la pujada la llengüa li arribava al terra i anava grogui pel carril contrari. No el van pelar de miracle !!!
Entreno fet per carretera,per variar una mica, a una de les valls més tranquil.les del piri. Una pista: al fons s'entreveu mig enfarinat el monteixo...
dg 28 oct: 40' trote suau de recuperació a la platja

Anònim ha dit...

Txeic s'ha mort un negre de 60 anys que la cama esquerra la tenia be si la vols canviar, encara esta calent.

Ahi 45 min. sense despentinam, estic més content de les sensasions durant la mitja i l'endemà que de la marca.
Demà conversa amb el trainner i planifiquem "five week".

Anònim ha dit...

Com sempre vaig fer una recuperació penosa, es a dir anant a escalar una via a terradets que per arribar haviem de fer el jabalí uns 30' amb un desnivell de 400m.Després 5 hores a la via, i per acabar comencem a rapelar, la corda s'engantxa tornem a pujar i al final els dos últims rapels de nit sense frontals. Collonut 15 anys per al mont ei encara la caguem. Total a les 21h30' al cotxe, sense poder correr ni fer estiraments ni poder veure al de la Cava (segurament em portarà els entrenos). El regust de la mitja crec que es bo per a qüasi tots. Abans d'escalar vaig trobar-me un colega que corriem raids i escalavem junts i em va preguntar pel temps. Li dicm 1h30' i em contesta que ja hauria d'estar per 1h20'. Com apreta la penya!!!!