dilluns, 17 de desembre del 2007

SETMANA +4

dll 17 des: aprofitant k fa un dia de gossos, k no para de diluviar i k tinc el cos tocadet d la primera sessio d skating, DESCANSAREM
dm 18 des: un altre dia fastigòs de vent i pluja, a més a més tb era un d'aquells dies en que tot va malament i lo k no va malament anirà....al final i lluitant contra tots els entrebancs de MURPHY he aconseguit sortir a trotar de qsv manera 45' sota la pluja, això si, a casa continuo sense calefacció ni aigua calenta, al final m'he cansat d'esperar al "tècnic" i he decidit passar d'ell i sortir a trotar...però ja se sap k no es pot tenir tot en esta vida !!! tb m'acabo d recordar k demà i per motius lamentables tc podré fotre res o sigui k la setmana te una pinta bastant patètica... k hi farem nois, això va com va !!!!
dx 19 des: com ja us vaig pronosticar ahir, avui no he pogut fotre res !!!
dj 20 des: bueno, la setmaneta està sent apoteòsica !!!! l'últim dia k vaig veure el sol va ser dg baixant de Llanos !!!! avui "más d lo mismo..." més pluja i mes vent fastigòs...total k com no hi ha res a la vista k me motivo: k corro un altre !!!...al final decideixo k es un "día ideal" pel retrobament amb el medi aquàtic, bueno tot lo ideal k pot ser un retrobament amb la piscina dp d un munt d mesos....resumint, un milqui aquatic tot en estil lliure i millor d lo previsible tenint en compte k no m tirava a la piscina desde el juny !!!!
dv 21 des: sense comentaris....m'he contagiat del temps !!!
dss 22 des: d la loteria millor ni parlem, dia d curro i viatge cap a llanos, zero entreno.
dg 23 des: jornada d skating a Llanos, a dif d l'altre dg, avui un dia perfecte,bona companyia, "ni frio ni calor"...zero graus i fins i tot a sortit el sol... jornada dedicada a perfeccionar la tècnica d l skating, bon progrès, un bon día amb un bon colofó al rest. Cotiella d Campo, un altre clàssic !!! us penjo unes fotos :