dilluns, 15 de novembre del 2010

SETMANA 46

dmg 21 nov: RUN 1H35' d trote suau off road vora el mar, av 148 ppm.

dss 20 nov: RUN 1H20' d trote suau, amb 2 laps curtets i una mica més ràpid d lo habitual, pero sempre per damunt dels 5'30"/km, av 152 ppm.

dv 19 nov. DESCANS

dj 18 nov: RUN 35' més, xafant ous, av 134 ppm.

dx 17 nov: RUN 45' d trote nocturn again, av 145 ppm.

dm 16 nov: RUN 35' d trote nocturn, voltant pel VLDRM un altre dia, av 141 ppm i xafant ous.

dll 15 nov:
Desprès d'una setmana carregada de males sensacions i on m vaig marcar un ZERO absolut jq el cos es el k mane, avui he sortit ha trotar una estona molt suau, potser amb un pel mes de ganes dp d parlar amb els maratonians d'ahir i d llegir les seves impresions, a vore si poc a poc torno a agafar una mica de rutinilla d RUN, avui 45' suaus, av 138 ppm, per algo es comença !

10 comentaris:

Anònim ha dit...

ROSICH: Anims juan , segur que poc a poc vas a millor . Haver si ens veiem pronte aixo sera bona senyal. salut

Albi ha dit...

Així m'agrade, tot i que ja vas arrencar el Diumenge passat amb metodologia Benny Hill!

joan ha dit...

serà bona senyal ferran, però per coincidir, hauràs d pujar de kilometratje, k jo per menos de una MITJA no me fico ! k ja no tinc el cos per correr distàncies curtes ! ;) I ENHOROBONA per les teves curses, k ja veig k no pares...enguany si k arribaras fort a la trifesta !

joan ha dit...

COLIBRI, finalment m'hauras de fer cas en lo de la recuparació del genoll...si haguessis cregut a la primera ja correries fa dies ! ;)

Xavvv ha dit...

Ja veig que te vam motivar els maratonians , axi m'agrada!

Albi ha dit...

Miaaaaaaauuuuuuu! Ramonet ho ha soportat Pantani!

joan ha dit...

piano, piano si arriva lontano ! ;)

Irontrepa ha dit...

Xeic, si que estàs fanàtic amb el run, a veure si et veurem per Sevilla al febrer intentant el sub3h.
Alex

Robert ha dit...

així m'agrada joan!!!
dona gust veure't dedicant-te a coses series...

joan ha dit...

Sevilla tiene un color especiaaaaaaaal !!!! lo de sub3h no cola ni com a broma ! això si, un finde si k el t Sevilla ! Igual un rodatge no seria mala idea ! Un dia amb temps i ganes faré un post en plan disertació sobre el meu punt de vista sobre la marató...però necessito estar inspirat ! (per escriure, no per trotar ! ;) )

robert: que no es serio el ciclocross ? jo no vull fer coses series k encara soc un xiquet !