dilluns, 14 de desembre del 2009

SETMANA 51

RESUM SETMANAL :

NAT : 1H05' en 2 sessions
BTT : 2 H en 1 sessió
CX : 30' en 1 sessió
RUN : 3H40 en 3 sessions

TOTAL SETMANAL : 7H15'


dmg 20 des:
RUN 1H50 av 155 ppm d'autèntic trote pel monte, gaudint d'un bona ruta i un bon matí, tot i k als 15' d començar i sense donar-me ni conte, mentre anava xafant ous i pensant en les meves coses, m'he fotut una de les galetes més surrealistes k m'he fotut mai trotant, sense solta no volta m'he vist a terra i amb les salomon amb aquesta pinta k veieu i ja en parlarem si el tema te remei o no, avui per completar la ruta he fet un apanyo dels de Mc Gyver !
















Després i encara amb les mans magullades de l'aterratge : BICI 30' explossius, av 154 ppm, amb la "nova" Pinarello-CX , resultant d'un lifting k li vaig fer ahir per la tarde a la pinarello clàssica, en 30' fora acoples, pedals de BTT, i unes vredestein de 30 i ja tinc una màkina per desfasar una mica d tant en tant i
portar els 4driceps al límit.... Com podeu veure no he pogut montar uns V-brakes reciclats k tinc pel taller pq el cuadro de la pinarello no ho permet així k si hi ha fang hauré d sortir amb la BTT pq amb 1mm d marge k m'ha quedat entre les cobertes i el pont dels frenos originals no tinc molt marge ! ;) De totes maneres de fang últimament ben poc, ni me'n recordo l'última vegada k el vaig veure ! I tot això uns 19 o 20 anys més tard d les primeres experiències fent "ciclocross" per la bassa de les clotxes amb algú k per aquelles dates encara no era ni Iron , ni Trepa.... 20 anyets no son res, nois !!!!

la "nova" Pinarello-CX :



dss 19 des: BTT 2H justes forrat de wind-stopper fins a les celles ! Collons quina rasca !

dv 18 des: NAT 30' a l'aigua sense pena ni glòria.

dj 17 des: DESCANS, avui no he pogut superar la prova d la segona part del dinar d Nadal ! :(

dx 16 des: RUN 35' av 151 ppm ,superant la prova del dinar de Nadal ( I part), a les 19h15 encara estava sentat a tau
la gaudint d'una bona sobretaula, 1h d cotxe fins a casa i directament a fer un trote nocturn al VLDRM amb una fresqueta maja i amb una batalla continua amb el bogavant de l'arròs k volia sortir tota l'estona pel mateix forat on havia entrat feia nomès una estona. Prova superada, demà II part ! ;)

dm 15 des: RUN 1H15' d trote suau, av 142 ppm, xafant ous una bona estona amb una fresqueta k invitava a apretar una mica per entrar en calor, però ni així, jo a lo meu.....

dll 14 des
:
NAT 30' en un día ideal per no haver sortit de casa. La intenció era fer un trote al tard, però m'ha fallat la logística ja que no portava damunt l'equipació adient per soportar la sensació tèrmica k fotia o sigui k ho he deixat per un altre dia i m'he "plantat" amb la mitja horeta a l'aigua i prou.

7 comentaris:

Xavvv ha dit...

Pero si avui era un dia ideal per sortir amb la BTT , amb neu per la Fata , llastima que plego a les 7 si no ja hi era pedalant per la neu.

joan ha dit...

akí no ha nevat, fotia un hurakà amb el mercuri marcant 1º i plovent per tots los costats...sensació tèrmica de groeenlandia mínim !

si neva es imperdonable no sortir amb BTT !

Xavvv ha dit...

Ja ho ser oompany pero ja en vaig tenir prou en arrivar a casa amb el cotxe.
Que ven pensat segur que amb la BTT no m'hages costat tant i a mes hages xalat com un nen petit.

Albi ha dit...

Esteu sonats amb ganes. La MTB per la Neu. Uns altres com Pau!!!

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Albi ha dit...

Zeeeeeeero Pantani. 0,0 i sense alcohol!!! Visca els creps i els entrecots mestre. Elena!: El nen necessita verdureta i amanides. Me cagon les pistoles ... preparat que dimarts ens toca la loteria i cal tenir bé l'estòmeg.

Xavvv ha dit...

Aixo del nou look vol dir algo no????
Quina t'has pillat ara? Potser una Colnago??
Si home si que te arreglo, nomes es el fil no? si es aixo no hi ha problem , ecara poden fer unes milles mes estes Salomon.