diumenge, 3 d’octubre del 2010

SETMANA 39

dmg 3 oct: BTT 1H mega suau, intentant recuperar els 4driceps dp de lo d'ahir :COMPLICAT.

dss 2 oct: Havia de ser un finde de RELAX a BCN, una mica d cultura, una mica de shopping, dinaret, soparet....però no hi ha hagut tot el relax k es preveia.....de bon matí sortim a fer un troting de 30' per la vora del mar, infestat d runners, mes k sigo per guanyar-nos l'esmorzar....Desprès d un matí d shooping, fem un arroset d lujo en un aquells restaurants centenaris perduts inside el barri de la Barceloneta...mitja horeta d repòs i enfilem cap a la muntanya de montjuic a veure quina pinta te el SPORTS OUTDOOR EXPERIENCE, que anunciaven al Temps d'aventura amb l'intenció de fer una marxa senderista nocturna k fan....Allí ens trobem amb 2 flixancos k estan al cotarro i k ens faràn les coses més fàcils, l'Elena k està a l'organització de tot jq ho monte tot Ocisport, i el Jordi k com sepre està fent de BOSS dels cronos i classificacions ! L'Elena ens estalvia les cues i a les 18h40 aprox donen la sortida de la caminata. Es una marxa d un 7 km i pico per la muntanya d Montjuic, pujant fins al castell, amb trams d sendera guapets i evidentment amb unes vistes espectaculars, tot i k lo de nocturna en lo nostre cas no va ser,ja que tot i anar xino-xano, vam fer una horeta i 20 aprox i arribabem justet quan es feia fosc però sense necessitat d'encendre els frontals. Abans d la sortida el Jordi m'havia comentat k desprès feien una cursa de muntanya nocturna, aquesta si, competitiva, durant la caminta ho sopesem i decidim k sortiré ! A l'arribada li pregunto al Jordi i m diu k les inscripcions ja estan tancades però k encara no li han pasat la llista o sigui k anem a veure a l'Elena a la carpa de l'organització i en un segón ja tinc l'últim dorsal de la cusa al pit ! Es lo bo d trobar gent del poble allà on vas, gràcies a ells 2 estic a la linea de sortida senes saber molt be com....Tinc el dorsal 87 k dedueixo k es el nº d participants... la imatge no te desperdici, hi ha 86 paios preparats com si anessin a pendre la sortida d'una etapa de la Transalpine run i un paio amb una pinta de friqui k t kagues, pantalons de trekking del Centre excursionista, el corresponent frontal al cap i Ojo al dato : les meves ulleres de sol graduades pq sino me foto de cap a la primera sendera ! Per respecte a la penya i al meu estat físic actual i per no ofendre a ningú amb la meva pinta me col.loco cap al final del "pelotón" per no fer riure. Sortim a les 8,30h, nit tancada, frontal en marxa i ulleres de sol....sense desperdici ! Nomès sortir ja me kda clar per lo k diu el speaker k el recorregut es el mateix k acabem d fer a la caminat o sigui k ja tinc algo guanyat, conec el recorregut. Sortim i arranco al ritme k crec k puc aguantar els gairebé 8 kmtets....començo a pasar gent, se k els primers 3 km puja tota l'estona fins dalt al castell però dp es bastant favorable menos mig kilometret k hi hi al final o sigui k apreto fins al castell i dp ja vorem... com he sortit cap al final l'únic k faig es pasar gent, m'envalentono i apreto mes de lo k tinc a les potes ! Sort k no portava el pulsometro, pq sino del susto d vore com anava hagués caigut al foso del castell ! Arribo dalt mig ofegat i amb l'allioli de l'arròs negre k no para de donar guerra tota l'estona, kda la baixada on no puc apretar gairé pq no veig una castanya als trams foscos d sendera i el tram final de pujada k me fa arribar a meta en uns 34' i dins dels 20 primers, això si, amb les potes a punt d'explotar, però amb una rialla a la cara d'orella a orella per fer una cursa totalment inesperada amb "semejante" pinta de globero i pasant a tanta penya... DEFINITIVAMENT, EL FINDE DE RELAX SERÀ UN ALTRE !!!! ;)

dm 28 set: BICI 2H a ritme d "verano asul" encara amb les potes castigades de la sortida amb BTT del dmg.

dll 27 set : NAT 30 ' d relax a la piscina.

Albi ha dit...

Me cagon tot! Visita cultural i per a postres entrenaments a les fosques i de qualitat. Ja tornem a tenir un nou Rasmussen.

Anònim ha dit...

Alain Affelou ja pot plegar!! Si aprofites les ulleres de sol fins a les fosques ja me dirás...!!!