dimecres, 15 de juliol del 2009

ROTH (IV) : ELS DIES PREVIS

Bueno, abans d res i de manera espero k breu, us faré cinc cèntims dels dies previs a la cursa. La idea inicial ja sabeu k era tenir-vos puntualment informats, però per dificultats amb les connexions wi-fi a l'hotel i per la manca de temps no vaig poder complir com m'hagués agradat. Vam marxar del poble el dx tarde amb la furgo, després d'un dia i mig dins la furgo, arribem a Hilpolstein, el dj gairebé a les 20h de la tarde i la veritat es k el viatge es va fer un pel llarguet degut a les obres i al transit tant a suïsa com a alemanya. Justet sopar i a descansar k tant dv com dss eren dies complicats. El dv ens aixequem d'hora i marxem cap a Roth, a recollir els dorsals, ubicar-nos una mica i fer una primera volta per la Expo de material. El montatge es espectacular i la fira per perdre el cap i buidar la butxaca...Lo últim de lo últim allí exposat. Sense gaire temps tornem a l'hotel per agafar les bicis, estirar les potes i fer un primer reconeixement del circuit, fem 1 horeta suau, ens plou i acabem mullats, justet per veure una petita part del circuit, la famosa pujada de "solarberg" i un tram d uns 20 kmtes k semblen prou favorables....Arribem a l'hotel mullats i per variar, jose amb una roda punxada ! Ja sabeu k m'agrada reconeixer els circuits de bici o sigui k per la tarde agafem la furgo i ens fem integres els 90 km del circuit, xino-xano i parant atenció a tots els detalls...En contra de lo k jo havia pensat quan vaig decidir anar a Roth, el recorregut no te res de pla, està ple de repetxos, la majoria curts pero n'hi ha un especialment, anomenat curisament KALVARIENberg que fa pinta de xungo, son uns 400 m bastant durs de començament i dp continua pujant amb menys desnivell durant uns 4 km. La baixada posterior te unes corves bastant tancades que estan protegides amb paques de palla, en sec serà super ràpida pero si plou serà un suïcidi. De fet al llarg del recorregut hi ha moltes corves k en mullat farien caure una minutada al temps del parcial. En definitiva, el circuit de bici es espectacular, carreteres ben asfaltades, tranquiles, paratges espectaculars per mig de boscos, pujades, baixades tecniques, falsos llanos amunt i avall, un recorregut molt variat i complet però més dur de lo que jo pensava, un recorregut on per fer un temps guapo s'ha d'apretar a les pujades i aprofitar a tope la inercia de les baixades, amb el risc k comporta apretar els 4driceps pujant pensant en la marató...No serà fàcil trobar l'equilibri. Després de reconeixer el circuit, ràpid cap a la fira de nou per comprar càmares i cobertes noves per a la ridley de ñoñamstrong que te mània d'estrenar sempre coses el dia de la cursa. Arribem justet d nou per sopar i ràpid a dormir i descansar. Dss de bon matí 1h30' d furgo per anar a Munich a recollir a noe & elena k arribaben amb l'avió i d retorn a Hilpolstein justet per montar-li les rodes noves a jose i a dinar. Sense pausa, acabar de preparar tots els trastos i caminant cap a la T1 a deixar les bicis per l'endemà que la tenim a prop. Desprès d'això i ja mes trankils ens dediquem ensenyar el terreny a les noies pq a l'endemà es puguin bellugar amunt i avall per seguir la prova, reconeixem el terreny de la natació i la T1, els dos puestos dins Hilpolstein on ens podran veure amb la bici (un el famos Solarberg !), la T2, així com la Expo i l'estadi d'arribada que està tot junt ! Fem una altra volta per la Expo i ràpid a fer un brenar sopar i a descansar que l'endemà es el gran día. Com podeu veure tot i marxar dimecres no vam tenir temps per gaire cosa, no vam anar ni al briefing, ni a la pasta party, no vam ni fer un cop d'ull al recorregut de la marató.... i vam anar tots los dies de puto cul de bon matí fins l'hora de dormir...Dsd k divendres al matí vam anar cap a l'Expo, l'ambient arreu era espectacular, els montatges de tot plegat son impressionats, els pobles (que son tots molt petits ) volcats absolutament amb la prova, les carreteres plentes d bikers entrenant amunt i avall, campus de natació al canal cada dia a les 6 del matí (evidentment no vam anar cap dia...) , un munt d'activitats paral.leles, uns paisatges espectaculars, una temperatura ideal (sempre i quant no plogués...), la veritat es k es veu ràpid k esta gent ho te per la mà ! Ja sabeu tots que habitualment soc bastant crític en les meves valoracions, però esta vegada me trec el barret davant d'esta gent, a la crònica de la cursa us ho valoraré amb més detall però la valoració global d tot lo tinglado dsd el meu punt de vista (segurament ñoñamstrong no ho veurà igual pq va tenir un problema a la T2...) es pràcticament d'un 10 sobre 10 ! Us avanço ara unes fotos dels dies previs a l'espera d montar un bon recull :

La nostra "fonda" a Hilpolstein, excel.lentment ubicada per la prova i on veritablement tant la Patricia com el Wolf ens van tractar de puta mare :

Recollint dorsals

EXPO: lo k hi ha davant d jose, es un pavo nadant sense parar en una piscina contracorrent sense bellugar-se dl puesto !!!

Ñoñamstrong entrenat el divendres ( fotos dsd la cervélo on road !)

Jose, meditant al Main Donau Kanal, escenari de la natació , a 2 dies vista de la cursa:

les proteccions de palla a les corves xungues :

la T1, amb totes les bicis ben protegides dins les bosses :

Colibri ha dit...

Espavil, espavil, que el personal reclama un reportatge i una crònica amb les més íntimes sensacions possibles de la cursa. El detall Pantani, el detall. Per cert... el neopreno de Ñoño continua viu o està fet a trossos?

Xavvv. ha dit...

Venga Joan i ñoño com estan estes croniques que ja nome keden ungles a les mans ni als peus per mossegar-m'he.