dilluns, 29 de juny del 2009

XAVI a la CURSA DEL LLOP !

Bueno, bueno, bueno...este finde Xavi ha continuat fent de les seves...."a la chita callando" s'ha cascat 2 jornades consecutives de compe per les terres de l'Ebre dins de la programació de la CURSA DEL LLOP . Aprofito per recordar-vos a TOTS que l'any passat entre pits i flauts no vam ser capaços de ficar-no d'acord tots plegats per montar un parell d'equips i fer cap o sigui que "xapeu" per Xavi que ens ha obert el camí a tots els altres...FELICITATS XAVI, de ben segur k vas xalar i vas fer honor al nom del blog, BEN FET !

Aquí teniu la seva crònica :

"Bueno abans de res vull donar les gracies a les meves dos supporters que tinc que m'ajuden i m'aguantent amb aquestes cafrades que faig per estos mons de deu , dit aixo intentare descriure per ordre les dues curses :
El dss pel mati m'aixeco i faig un viatge "relampago" a Lleida per comprar dos cosetes d'ultima hora , unes medialast i una gorra per la cursa , a les 12:00 intento dinar , no tinc gens de gana pero m'empasso una mica de pasta , perque sense menjar no puc marxar i a les 12:45 cotxe i cap a Tortosa , recollida de dorsal i preparatius normals (aquesta vegada tot a anat be) . Saludo algun colega de fatiges que veig per alli i comentem la jugada , alli trovo a l'Amic Toni de Bot un colega de Robert que tambe correra , aixi que ens posem junts , amb intencions d'acavar en 4 hores .
A les 14:30 en punt donent la sortida , els primers km son tots de pujada no molt dura pero continuada , anem fent amb una certa tranquilitat , decideixo que no puc forçar la maquina d'entrada , ja veurem al final com anem i descidirem . Cap al km 14 fem la punta mes alta de la cursa i teoricament el mes dur pero no es pot subestimar una cursa de 32 km , al menys per la meva part , aixi que anem aguantant el ritme "no gaire fort" pero en principi comodo hasta que hem arrivat al km 25 d'alli fins a meta m'he arrastrat com un cuc , hi ha hagut ratos que pensava que no arrivaria perque anava desmanegat perdut , al final i gracies a l'ajut moral de Toni , que ell no es que anes molt millor que jo , ens hem anat arrossejat un a l'altre fins l'Ampolla , primera batallla guanyada , encara que nomes arrivar a meta vaig pensar , i demar he de fer 83 km amb la BTT imposible jo dema no vinc, al final posicio 92 de 101 finalitzats amb un crono de 4:08:27 .
El dmg pel mati m'aixeco i la cura d'ahir a la nit sembla que a anat prou be i no tinc gens carregades les cames nomes una mica de malt a la part sup. del peu dret pero res de greu , aixi que agafem la family i la bike i cap a Tortosa hi falta gent , arrivem a les 12:45 a Caro lloc on es pren la sortida de al cursa , monto la maquina i fem el control de sortida i a les 13:30 donem la sortida de la BTT jo no vaig en l'intencio de competir nomes vull acavar aixi que començo a veures-les venir , els primers 10 km son, tret de dos pujadetes, tots de baixada , el mal es que hem comenten que per on anem despres hem de tornar , aixi arrivem a la primera pujada del dia , mes ho meys uns 5 o 6 km tots de pujada amb un desnivell considerable , alli trovo a l'amic Enric i a l'amic Maicas , m'enganxo a ells i despres de tres o cuatre comentaris vec que ells coneixen el terreny i porten un ritme per a mi prou bo , ni massa rapid ni massa lent , aixi que desde aki fins al final anirem junts , la cursa es dura a collons vaig perdre els contes de les pujades que vam arrivar a fer , pero la que es va enportar la palma per a mi va ser la del desvio de ruta llarga amb la curta , una pujada de un 8 0 9 km amb un desnivell guapet i casi sense descans , He d'agrair i molt a l'amic Enric que hem va tractar com un amic de tota la vida , ells teniem la cursa totalment estudiada i portavem abituallaments pel seu compte amb germans i pares implicats per aquelles montanyes , i a mi hem donar de tot el que vaig desitjar , quant et troves gent aixi nomes pots fer una cosa , que es treuret el barret i donar-los les mil gracies , bueno tornem a la cursa , despres d'aquesta pujada les forçes ja començen a estar tocades , aixi que no val a vadar , nosaltres a ritme i cap amunt , bueno Maicas anava sobradissim , pero Enric i jo mes ho menys igual , cap al km 58 jo no podia la fava i l'ultima pujada vaig patir molt , pero una vegada dalt del caro la cursa ja savorejava a trionf ara nomes quedavent 23 km de baixada hasta Tortosa , els dos company hem deixen perque a la primera curva dolenta , amb la consequent frenada corresponent , baixavem a 65 km/h els frens de la bike han començat a fer un soroll raro i no he volgut jugarme el no acavar la cursa despres de tot el que havia passat , i he baixat mes tranquil i dossificant els frens , a l'altura de Roquetes ja he vist que acavaria la cursa i m'he emocionat una mica perque no les tenia totes d'acavar aquesta batalla , al final posicio 15 de 28 acavats amb un crono de 6:01:56 .
Ara crec que hem mereixo un descans pel que fa a compes , potser farem cap a Siurana pero encara no ho tinc clar del tot."Eso es to, eso es to,eso es todooooooooooooooooooooo amigos "
Salud i km's per tothom

Salutacions
Xavi "

Xavvv. ha dit...

no he pensat en la cronica de felicitar a Jou Rosich que ha fet totes les proves amb la modalitat B i a finalitzat , un altre company de fatiges que ens coneixem de l'any passat pero estic content perque aconseguir fer aixo , es molt dificil , FELICITATS JOU.

Joan aixo de la chita callando no es cert del tot que jo a la cronica del tri de Balaguer ja ho vaig advertir , el que passa que ningu va investigar una mica , perque per la zona crec que no es feia cap cursa mes i mirant la llista d'inscrits m'haurieu vist rapidament i comprovat a que estava inscrit desde fa ja 3 o 4 setmanes.

Ja poso en marxa allo per la trifesta , s'hauria de saver mes ho menys quanta gent sirem .

Pels cirulos no cal patir que col.locarem un cartell de prohibit mossegar als patos i llestos .

joan ha dit...

ultimament no tinc temps per investigar gaires coses Xavi...lo de la trifesta ja ho anirem concretant..