dilluns, 11 de maig del 2009

SETMANA 20

dll 11 maig: RUN 1H30' rodant suau, av 143 ppm, per la nit ho haurem d complementar amb una bona sessió de COMPEX.

dm 12 maig: DESCANS tot i no estar planificat i no tenir ganes de descansar, els motius els obviaré però us els podeu imaginar fàcilment : els de sempre ! Es lo k te ser un amateur d'aixó i haver d guanyar les garrofes per una altra banda....Aprofito i us penjo la crònica de la la cursa de BTT de Mequinensa k m va enviar ahir Xavi a l'hora de les bruixes ! Com sempre, THANKS per enviar la crònica Xavi , aportacions com les teves fan millor el blog :

"Cronica de la IV Transebre de Mequinensa:
Ja i tornem a ser , ja vaig dir que segur que la trovariem la propera cursa , en aquest cas marxa i amb la BTT (S'ha d'anar canviant ) , a les 7 del mati marxem tota la Famili cap a Mequinensa com sempre m'agrada arribar amb una mica de temps , a les 7:45 ja tenia l'autobus parat al parking tocant el riu Segre , alli trovo a algun company que saludo i fem la xarrada mentre anem a recollir el dorsal , fent cua sento que hem crident , hi ha tropa de Flix tambe! Es desplaçent Messe , Flori , Jordi i Mario Figueres alli comentem la jugada i tot seguit a montar la maquina al cotxe. Ja tinc decidit que dels tres recorreguts que hi ha, fare lo de 38 km , perque 58 km son un pel massa de moment.
A les 8:40 aprox. fem una sortida neutralitzada , no se ben be quant es fa la sortida bona , jo començo tranquil a veureles venir , a la primera "pujada" dic aixo perque si que hi havia pujada ,pero 2 m crec que amb un desnivell de 0.5 m la gent es para i puja caminat la costa!! fotent un embus de collons de mico , aixi que me foto com una moto i decideixo tirar una mica es fort per no trovar-m'he aquestos problemes .Anem per uns camins amples i molt ciclables que ho permeten , despes entrem en una senda de pujada que la gent tambe fa una mica el tonto pero aqui no puc fer res mes que parar i esperar que hem toqui el torn per passar, aixi arrivo al 1 avituallament m'aparo a menjar i veure i sant tornemi segeixo tirant pero no a tope per no desfondam a la primera de canvi , sobre el km 15 trovo a Messe i Jordi parlem una mica i despres els deixo perque jo volia anar una mica mes fort que ells , fem una pujada una mica llarga amb un cert pendent , sobre el km 20 segon avituallament i torno a parar , despres un rapid descens per un cami ample , i com diu el refrany "todo le que baja sube" o no es aixi , una bona pujadeta d'un km mes o menys pero durilla , despres d'aixo ja s'ha passat el mes dolent de la cursa , despres d'uns tobogants i dos sendes de baixada sense massa complicació , sol vigilar si portaves algu devant que no frenes mes del compte i t'el menjessis , i d'uns 2 km per la carretra per tornar al punt de sortida la cursa ja estava finiquitada.
Una transició no lo rapida que m'agues agradat , deixem la maquina al cotxe em calço les bambes i un Run no molt fort de uns 20-25 minuts , sense cap referencia nomes per trovar sensacions i axi s'acava la cronica ara toca descans que el dia 24 Paüls ens espera.
Salut i Km's per tohom.
Salutacions
Xavi "

dx 13 maig: BICI 2h30' suaus sense forçar, tota l'estona amb el 39', av 142 ppm. Un passeig, vamos !

dj 14 maig: NAT 35' mal contats d retrobament amb la piscina dp d'unes quantes jornades d'escaqueo aquàtic ! Millors sensacions de les previstes inicialment però cap cosa de l'altre món, amb algunes sèries de 100/200/400 a ritmes guapets. A l'hora k escric això hauría d'estar fent la sessió d RUN que tocava ( sèries, ni + ni menys...) però fot un oratge de mil dimonis, plou amb ganes i acompanyat d'una ventada sèria o sigui k me la salto sense pietat. Entre això i el fiasco del dm ja porto 2 sessions d retard k hauría de recuperar este finde i se m'està acumulant massa faena per este finde...Ai, ai, ai k m'ho veig vindre !

dv 15 maig: TRANSICIÓ a ritme de compe: BICI 1H justa al VLDRM, batallant contra un vent pestòs amb ratxes fortes d veritat tot i k avui com a mínim bufava en contra a la part k fa baixada i es podia aguantar, arrastrant + dsarrollo de lo recomenat i castigant els 4driceps com m'agrada fer d tant en tant, av 155 ppm + RUN 1 H justa rodant en negatiu a pesar k els ultims 6 km son amb lo vent en contra, amb lo poc k quedava a les potes per 13,25 kmtets, av 163 ppm. Poc a poc anem afinant la maquinaria del RUN de cara a Zarautz, cada día les sensacions son menys dolentes. Això si, acabo trinxat ! Per cert, l'horeta de bici al VLDRM a pesar del vent dels collons, rapideta.

dss 16 maig: NAT 40' a l'ampolla amb ñoñoman, mentre els cracks del poble es deixaven l'ànima a l'IRONCAT. Voliem nadar al circuit de la prova, però abans de donar-nos temps a ficar-nos el neopré ja havien retirat les boies...

dmg 17 maig: DESCANS, obligat, amb un "trancasso" de campionat k ja feia dies k es veia vindre... arrosegant-me del llit al sofa i del sofa al llit, congestionat a tope.

RESUM SETMANAL:

NAT: 1H15' en 2 sessions
BICI: 3H30' en 2 sessions
RUN: 2H30 en 2 sessions

TOTAL SETMANAL: 7H15 Esta set, entre pits i flauts he "punxat" en quant a hores, d totes maneres m kdo amb l'entreno del dv k me va deixar un bon regust.

Xavvv. ha dit...

Perdona per l'hora pero es l'unica que estic sentat tranquil a casa , no tots els curants acavent el seu torn pel migdia.
Gracies a tu per tenir la paciencia de penjar-les.
Tinc una mostra,si el Dss ens veiem que no h tinc molt clar si podre venir a l'Ampolla , en parlem .
Salud i km's per tohom.

joan ha dit...

OK xavi, PERFECTE !

Colibri ha dit...

Passeig, diu! Encara no he anat mai a 142 ppm amb la bici. Segurament que aniria finiquitat.

joan ha dit...

tinc un problema en la bici, no ser anar a menys ppm !!! Si un día veus av d 130 i pico es k no tinc les potes ni per caminar...