dilluns, 18 de maig del 2009

IRONCAT'09 : 2 CRACKS A L'AMPOLLA !!!















IRONCAT L'Ampolla -Dss 17/07/09 - 07:00 AM

A hores d'ara suposo k tots ja estareu assabentats gràcies al metobloc d colibrinet de la gesta d Irontrepa & Pollo a l'Ampolla, allí teniu totes les fotos i la crònica feta per Pollo.

Jo, però, dsd el meu raconet de la blogosfera, no vull deixar pasar l'ocasió sense donar-los L'ENHORABONA en majuscules per lo aconseguit dissabte per tots 2 , si el fet de ser finishers a un IM ja constitueix motiu suficient per les felicitacions, el fet de fer-ho en sub-11 en el cas d àlex i 11 peladetes en el cas de Pollo encara es més motiu d'admiració.

Anem a pams doncs:

Respecte a POLLO, la veritat es que no tinc paraules, encara estic en "estat d shock" lo fet per este màkina surt dels parametres als que estic acostumat ! Dll ens va deixar a TOTS descolocats en anunciar que es presentava a la línea de sortida de l'Ironcat, va revolucionar a tota la colla per lo sobtat i a priori precipitat de l'anunci. O com a mínim això semblava, pq ara a toro passat i una vegada ens ha deixat a tots en un pam d nas, ha quedat clar que la decisió no era gens precipitada, un debut en un IM en 11 hores, sincerament crec k està a l'abast de molt poca gent, a més, veient la cursa "live" me va sorprendre lo ben gestionada en tots els parcials, nadant de puta mare, molt finet en la bici, àgil i rodant molt be, i fins k jo vaig marxar (justet começava a còrrer) l'estona k el vaig veure corrent, ràpid i aparentment amb molt bona cara ( era el començament de la cursa i a vista rodava al ritme les millors...) A kdat clar, doncs k a pesar d que la decisió podia semblar precipitada, les hores d'entreno metodicament planificades han donat el seu fruit. Sincerament, penso k no podia tenir millor debut en la distància. ENHORABONA de nou, MEGACRACK !

Respecte a IRONTREPA, que us puc dir ! El temps ho diu tot, SUB-11 a un IM es un "TIEMPAZO" en majuscules.
De totes maneres, penso k en el seu cas, la cursa mereix un anàl.lisi una mica més detallat. Estic segur k ell ja ho ha fet, ens coneixem de fa molt ansy i moltes coses no falta parlar-les, se k ho haurà analitzat i se k tambè k les seves conclussions seran semblants a les meves. Com diuen k la confiança fot fàstic jo m'atreviré a fer l'anal.lisi (vist dsd fora ) k estic segur k Irontrepa suscriurà en gran part. I desde fora i desde la distància k ens impedeix entrenar plegats quasi mai, jo penso k sense oblidar k SUB11 es un "tiempazo", tu, per l'experiència k ja tens a les proves de LD i a tot tipus de proves per una banda, per les hores d'entreno k portes per una altra banda, i pel coneixement k tens de com funciona el teu cos desprès d tants anys batallant arreu, penso k a día d'avui tens millor temps a les potes, estic CONVENÇUT i tambè se k tu tambè ho saps. No se quan, ja que això no es una ciència exacta ni de lluny, però deixant de banda la natació ( perfecte l'altre dia per cert ! ), amb l'experiencia k tu tens corrent i els km's acumulats, has d'aspirar a fer la marató en menys d 4 hores ( 3h30 aprox. diria jo ) desprès de deixar la bici ( mantenint però, el màgnific temps k vas fer al parcial d bici). Si sumes els parcials k vas fer a la nat + la bici+ aprox 3h30 + les transicions surten aprox al voltant de les 10h30' k sincerament penso k per tot lo dit abans es com a mínim el temps k tens a les potes actualment. Segur k estas content pelt temps ( no es per a menos !) així com dels parcials de nat i de bici, però segur k coincidiràs amb mi en que ho pots fer millor al run ! Per fer-ho, lo primer es detectar k es lo que falla ( segur k tambè li has donat voltes... ):

Fer la bici + suau ? dsd el meu punt de vista NO.
Un bon tapering ? Home, vull pensar k vas fer bondat les 2 últimes setmanes...
Hidratació/ alimentació en cursa ? NO ho crec k sigo el problema, però això nomès ho pots saber tu !
Més tirades llargues de run / transicions llargs a ritmes aeròbics en los mesos d'entrenos previs ? pues potser es això, però dsd la distància i sense saber el tipo d'entrenos k t'ha portat fins aquí es difícil de dir.

No m'atreveixo a donar amb el motiu exacte ni d'afirmar k nomès ni hagi un, això t'ho deixo per a tu, però me reitero en que estic CONVENÇUT k tens millor temps. Ufffffff, kin rotllo k t'he fotut colega, no me facis molt cas, son reflexions en veu alta k espero k sapigos entendre ! Sempre es millor això k no pas sentir una i altra vegada lo bons k som pq sinò al final ens ho podem acabar creient i això porta directament a l'estancament i natros lo k volem es, com lo vi, millorar amb lo temps ! Ja me diràs k en penses del meu anàlisi, i ENHORABONA d nou per fer la cursa k vas fer i fer-nos disfrutar als que estavem per allí !

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Tens tota la rao. Hem coneixes prou ja que fa molts anys que compartim de tot, de curses a festes, a peu, en bici o en moto. Si senyor, estic conten....però podia haver estat millor. Almenys és el que hem va semblar a mi ja que després de fer 1h16'nedant(raonable per a mi, però lluny d'un temps mig que seria 1h06'-1h10')en la bici vaig anar prou be. 35km/h a la primera volta,35'2-2ona,35-3era,34'6-4ª,però aquí pot ser l'esforç + una mica de vent + no menjar prou be, ja que hem costava engullir les barretes i hem va sobrar-ne 1 i 1/2, vaig baixar a 33'8 la cinquena i 33km/h al final.Al començar el marató el cos no estava tant be com jo hagués volgut, i vaig tornar a fallar una mica, com hem va passar a Elche (1h44'en 21km) i Sueca (1h27'en 20km), així les voltes de 7km van ser 1era-34'25",40',41',45',45' i 41'. La solució segur que passa per fer més km corrent, més transicions després de tirades llargues en bici (no vaig fer dos entrenos que tenia pensats de fer 150+2h i a l'endemà 180+1h).També passa per entrenar el cos per a sub 3h a marató i que el cos assimili aquests entrenos durs per que el disc dur s'en recordi el dia de l'Ironman. En resum seguir treballant amb sacrifici i fanatisme.
Irontrepa

joan ha dit...

T prenc la paraula crack, a vore si dp d zarautz podem quadrar un finde i fem un d'estos de 150+2,30 o 3 H d run per preparar ROTH / ALTRIMAN !!!