dimecres, 4 de març del 2009

SETMANA 10

dll 2 març: NAT 30' suaus. COLLONS !!!! ja som al març companys, tal día com avui fa 1 any ja estava dins al mar amb el neopré... Tot i que enguany l'hivern no te res a veure amb lo de l'any passat ja comença a ser hora d'abandonar l'aigua dolça i tastar el gustet de la sal un altre cop...

dm 3 març: BICI 30' d rodillo, av 138 ppm. Ja sabeu k el rodillo i jo no som amics,no ho hem sigut mai ! no m'agrada gens i ho intento evitar sempre que puc ( de fet avui es lo 1er día de l'any que en faig ! ) però quan tots els factors que es poden alinear en contra teu ho fan, no hi ha més remei que optar per solucions d'emergència per salvar los mobles i suar una mica per finiquitar un día per oblidar.

dx 4 març: RUN 1H30' suau, av 150 ppm per terreny mixte amb vent, fred i amenaça de pluja again....collons amb l'hivern este interminable ! un altre dia trotant amb les sabatilles de gore, guants, gorro.....

dj 5 març: NAT 1H19' d rodatge a la piscina, fent llargs i llargs..... i més llargs i més llargs.... per totalitzar 4mil metrets. Cada día k pasa estic més convençut k la dràstica decisió d'enguany d'abandonar el PB ha sigut super encertada (tot i k hi ha díes k el miro de reull i tinc tentacions d'agafar-lo...), de fet tinc ganes de nadar amb lo neopré pq es quan tinc la sensació k notaré més la millora, el fet d nadar sempre "a pelo" m'obliga a estar concentrat en aconseguir portar les cames lo més a prop possible de la superficie i al final es converteix en un acte semi-insconscient, dic semi pq encara m'he de concentrar prou en lo tema per no cagar-la. Avui he fet els primers 3mil clavats com un rellotge al ritme de 2'/100, es un ritme k el tinc interioritzat i si estic per la labor com a avui es un ritme aeròbic ideal i k me suposa molt poc esforç físic (muscular) i jo diria que poca despessa energètica, ideal per sortir de l'aigua fresquet en un tri per agafar la màquina en plenes facultats ! això si estic centrat en la labor, de lo contrari si me descentro la cago i ja es lo mateix ! Avui k si que estava centrat he fet els primers 3mil com podia fer 5mil tot es qüestio d'estar motivat per fer llargs i més llargs...al passar pel 3mil decideixo k faré un altre mil i k provaré d'apretar una mica mes a veure k pasa...l'he fet en 19' es a dir 1' menys k el ritme k portava fins llavors, però per voler apretar ja m'he descoordinat totalment i he nadat molt pitjor de lo portava fent-t'ho, amb molt mes desgat fisic i amb la sensació k per baixar 1' als mil no compensa l'increment desproporcionat de la despessa energètica o sigui k una vegada clar k a 2'/100 puc rodar comodo els metres k vulga (es un dir ! ) me centraré a partir d'avui en intentar millorar el ritme per aconseguir rodar igual de cómodo però un pelet més ràpid.

dv 6 març: DESCANS, k aprofitem per fugir dels voltants de l'ull de l'hurakà !!!

dss 7 març: RUN 1H10' de trote suau de bon matí pel litoral de la BCN olímpica, dsd la barceloneta fins al despilfarro aquell del fòrum...av 149 ppm ! Ni rastre de la ventada de les nostres terres !

dmg 8 març: RUN 1H justa encara mes suau pel mateix recorregut d'ahir, av 140 ppm amb runners amunt i avall a l'hora que la ciutat tot just es comença a despertar + 30' d rodillo a l'arribar a casa al tard.

RESUM SETMANAL:

NAT: 1H 49' en 2 sessions
BICI: 1H ' rodillo en 2 sessions
RUN: 3H40' en 3 sessions

TOTAL SETMANAL: 6H30' k son poques però no me deixen mal gust de boca a excepció de la poca bici, el tenir clares les coses amb la natació m servirà prou per encarar els mesos k venen...

2 comentaris:

Robert ha dit...

100 dies per zarauz!!
tranki q pel finde be bon temps i l'hivern ja està acabant, aviat primavera, dies llargs i caloreta... ai quins entrenos q fotràs!!! lo mar t'espere...
salut i reptes

joan ha dit...

100 dies NOMÈS !!! si encara estem al puto hivern interminable !!!! ai, ai,ai k ens pillarà lo toro enguany...