dimarts, 11 de novembre del 2008

SETMANA 46

dll 10 nov: DESCANS, i m penso que durarà uns quants díes més, ja que el bessò està absolutament trinxat, un trencament muscular en tota regla !!! Aprofito i us penjo la crònica dl DU CROS d Cornudella que m'ha enviat Xavi :


"Be com ja he dit al comentari sort dispersa per als tres participants al duatlo x-trem de Cornudella:
Per una banda Trepa va fer 11ª posició pero hages pogut estar al podium ,ja que anava 4 quant es van perdre al tercer sector tot just sortir del poble .
Crec sincerament que el podi era al seu abast.
Per una altra banda esta Kinder que va tenir molt mala sort , quan anava al grup capdavanter va tenir una caiguda amb la BTT i va punxar la roda del darrera ,ell no es va fer res fisicament pero mentalment crec que estava una mica decaigut perque ho estava fent molt be i es veia amb possibilitats d'estar al davant . Tranquil Kinder que hi haura mes oportunitats de fer-ho be i tenir una mica mes de sort , anims .
I per ultim el qui escriu Xavi B, aixi ho vaig viure :
El diumenge al mati amunt i cap a Cornudella , avui vaig sol les meves fans s'han de quedar a casa , pero se que trovare els companys del poble , arribo a les 9 del mati ,temps d'anar a buscar el dorsal , trovarme amb els companys trepa i kinder ,comentar la jugada i preparar tot el material , un petit calentament i a les 10 en punt donen el tret de sortida .Alli hi havia uns 60 participants no ho se del sert ,disposats a passar el mati fent esport.
El primer sector de run no te cap problema ,jo com sempre surto conservador i vaig situat al final del peloton , al sortir del poble veig a trepa que tira el primer i a kimder que tambe esta pel davant ,pujem un collet i vaixem per la mateixa senda que vam baixar per la cursa de muntanya de Siurana , despres una mica de pujada i ja estem a boxes , jo ja he passat dos o tres corredors pero sense apretar molt que encara queda molt.Faig una transicio rapida i surto amb la BTT ,com ja he dit el circuit ja el conec una mica i la BTT recorre el mateix circuit que a la ja anomenada cursa de Siurana aixi que apreto una mica i començo a passar gent , la primera baixada esta malament pero baixo com un loco i continuo passant gent pujant i baixant .el sector de BTT no te cap problema tret de la baixada per la senda que es una mica mes tecnica.Arribo a boxes i torno ha fer una transicio rapida , hem saluda Jordi de Vinebre que suposo que ha vingut amb bike , i diu que vaig el 28 ,jo li pregunto ,segur que vaig el 28? i m'ho confirma un altre cop , li comento a Begonya el que li ha passat a Kinder i començo a corre el tercer sector , que es el mes dur , surto de boxes amb les potes tieses i penso que potser haig fet massa fort la BTT camino una mica i compagino el caminar i el corre fins l'ermita lloc on comença la pujada de debo.Una pujada super vertical pero que ja al començament hem prenc amb calma intento no pujar massa fort pero no parar i ho aconsegeixo , m'han passat 4 participants , despres de la pujada comença un descens que ja no pararia fins a la meta , baixant passem 2 o 3 participants .Arribo a la meta i estic content per la cursa que he fet menjo un parell de barrites i un parell d'aigues camino una mica ,estiro i comento la jugada amb kinder i despres amb trepa ,miro la classificació i veig el 25 de la general i el 20 de la masculina , m'al.legro i penso que aixo es una petita victoria per a mi , ara ja tinc al cap a vore quina altra en poden fer .
Salut ,cames i anims per tothom."

dm 11 nov: definitivament K.O. TECNIC per mega-rotura fibrilar al bessò esquerre, per experiències prèvies no conto menos de 10 /15 dies parat absolutament....ja us aniré contant !!! A diferència d'altres èpoques no me preocupa ni m'agobia en excès ja que enguany ja ho tinc tot fet, me servirà de RESET per tornar a arrancar amb la vista ficada amb els objectius del 2009 que tot i ser llunyans en el temps requereixen d'una bona planificació.

dv 14 nov: NAT 2100 M. Aprofitant el "descans" al que m'obliga el trencament del bessò, i tot i no tenir gaires ganes, he decidit que avui era el día destinat al retrobament amb el medi aquatic !!! Si no recordo malament, no nadava dsd la TRIFESTA i d'això ja ha plogut...(com a mínim per aquí baix ! ) . Les sensacions no cal que us les explica pq us les podeu imaginar, els primers 250 m lamentables, dp amb el PB entre les cames per no forçar la cama,i a un ritme suau ( una mica per damunt d 2'/100 ) he anat recordant com funcionava això d nadar....he acabat amb 2100 m com podia acabar amb 4 o 5 mil... he sortit de l'aigua per avorriment i pq sino demà a més a més del problema del bessò tb tindria el tronc superior tocadillo i tc es qüestió d'afegir problemes als ja existents.

dss 15 nov: Aprofitant que avui era l'unic dss lliure d curro que me queda fins l'any vinent, he continuat amb la recuperació del bessò, el día s'ha despertat i dp d'un esmorzar ***** he anat a caminar una horeta descalç per la platja, TOTA PER A MI SOL ( els que heu baixat a l'estiu per aquí segur que noteu alguna diferència a les fotos d'avui de "romana beach" amb les del mes d'agost ....) tot un luxe !!! aigua fins al genoll q segur k m'anirà B per la recuperació...tot i que alguna onada amb mala llet ha fet que acabes amb els baixos més que humits...Quan jo ja acabava, com el día tenia pinta d semi-estiuenc ha començat a baixar gent que ha matinat menys que jo. Us penjo un parell de fotos ! Els observadors podreu observar dalt de tot a l'esquerra l'ermita de st. Llùcia de la qual ja us he parlat més d'una vegada !, per cert: l'aigua fresqueta, que no freda ! ( no més freda que la del litoral atlantic de galicia a l'agost, vamos !!! ) Demà si tot va B tornarem a repetir la jornada d'avui...










dmg 16 nov : Tal com estava previst, un altre día esplèndid i una altra jornada de recuperació a la platja, "a perfect day again ! " Confirma't segons la pàgina de la AEMET : l'aigua a 19-20 graus !! ja us deia jo que encara estava per fer un banyet !

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostic paio, quina enveja! Un dia de novel.la, com pot veure's. Que tal el bessó dels trons? Jo avui estic malmetut del pit, braços i cames. Menys les celles i les canes, aquí tothom es queixa noi. Bueno crack! Mira de guardar un día de sól per fer descàrrega muscular i vens a fer un tomb amb bici, per aquí al terriroti comanche. Encara no he fet cap volta ni amb tú ni Ramón, ostic ostic ... hem de buscar un dia crack!

joan ha dit...

ho tinc apuntat a l'agenda, el primer dia k puja sortirem un ratet, suau, com sempre.....el bessó al seu ritme, aquesta setmana tampoc trotaré que NO HI HA PRESSA !!