dimarts, 9 de setembre del 2008

SETMANA 36

dll 8 set: DESCANS
dm 9 set: RUN 35' d fartlek per variar una miqueta, av 152 ppm. Entre "pits i flauts" la setmana no ha començat tal com la tenia prevista...avui i "gràcies" a una jornada laboral per oblidar k m'ha fet arribar a casa a quarts d 10 d la nit no he pogut mes k sortir a fer el fartlek a les tantes i quasi a fosques, però com a mínim m'ha servit per descarregar la mala llet acumulada durant tota la jornada....Espero reconduir lo tema en lo k queda d setmana !!

dx 10 set: RUN 1H20' al trote, av 150 ppm. Estos dies d tanta estona al trote suau m serveixen per donar voltes al cap i planificar la temporada k ve, tinc un munt d coses voltant pel cap !!!! a veure si poc a poc ho vaig concretant !!!

Us penjo la crònica del EUROPEU DE GGEE DE L.D. k m'ha enviat Irontrepa:

"Bé un cop vaig acabar l'Ironcat, vaig quedar-me amb ganes de fer-ne un altre. Vaig mirar per Europa i, o bé les dates no m'anaven massa bé o bé estaven plens. Així que vaig decidir a"puntar-me al Campionat d'Europa de llarga distància ( 4-120-30 ) a celebrar a Gerardmer a la zona dels Vosgues, es a dir a la zona nord-est de França gairebé a tocar d'Alemanya. Vaig inscriurem a través de la Federació Espanyola de triatló, amb els grups d'edat, es a dir amb la categoria 35-39 anys i aquests hem van donar tota la equipació, es a dir un mono Spiuk i roba de carrer. El dia 3 marxo cap a França per davant 1250km, vaig fer-ne la mitat, el dijous arribo i hem rep la pluja, el lloc super bonic, unes instalacions de cine i el paisatge fantàstic, això si, tot verd, senyal inequivoca que hi plou sovint.
Agafo els dorsals i a dormir. A l'endemà vaig al "brifing" en francés i un hora més tard en anglés, per a quedar-me ben clar com funcionaria el triatló. A la nit la "pasta party", allí coneixo a la resta d'espanyolitos, dos de Cantabria de uns 50 anys amb marques de 10h11' i 11h a l'Ironman, a un de Valladolid amb 10h36' al IM de Lanzarote i a un portugues i un turc nacionalitzat espanyol que corria amb el Reus Ploms que és un màquina ( 8é a l'Home de Ferro d'Eivissa al ' 07).
El dia del triatló comença plovent i no pararà fins la nit. Així que hem fico el body spiuk i el neopré i cap a la sortida, a 1km de la zona de boxes. Hem trobo amb els companys i ens desitgem sort. Sortida del triatló, sortim els elits i els grups d'edat, uns 400, 10 minuts més tard ho faran els open ( els que van per lliure) i els de relleu ( 3 atletes on cadascú fa una prova), o sigui 300 més, en total 700 bojos nedant com a poseïts duran 4 km. Al principi sembla que m'ofegui, no trobo el ritme i he de parar 3 o 4 cops, finalment hem concentro i començo a nedar i respirar correctament. Passo els 1400 metres en 25 minuts, no vaig malament , més tard quan haviem de creuar el llac trobo una mica més de dificultats ja que hi ha una mica de corrent, veig com els "peixos" volen a un ritme frenètic, els "peixos" de la categoria open tot i sortir 10 minuts més tard m'adelanten a un ritme que es impossible de seguir, finalment surto de l'aigua amb 1h 23', millor que a l'Ironcat però lluny dels temps que hauria de fer per optar a una bona classificació.
Faig la transició i a pedalar per un circuit de 40 km amb tres portets de 2km, 4km i 6km al que farem 3 voltes, al km 3 hi ha el primer port i ja he de ficar el 39x26, a més plou amb intensitat i les baixades són força perilloses, no val a badar. Els altres dos ports acaben a 1000 metres d'alçada, així a la baixada fa un fred que pela (uns 10 ºc), i per acabar tinc com un dolor de "flato" que gairebé no hem puc ficar de peu al damunt de la bici. Vaig adelantant a gent però a un ritme inferior al que podria anar, acabo amb 4h30' a uns 26km/h, els primers volen a 35km/h acoplats amb les "cabres". Al baixar de la bici qüasi no puc correr, tinc els peus gelats i no me'ls noto, hem fico les sabatilles i vaig al lavabo, feia 2 hores que m'estava pixant, però no havia parat ja que el mono de spiuk té la cremallera per darrera i t'has de despullar per poder pixar. Un cop vist al "sr.roca" començo a correr a un ritme per davall del 5'/km i vaig així fins el km 12 on tinc una mica de "pàjara", s'encenen els llums d'emergència, paro a menjar com un posseït, menjo en 1 minut fruits secs, fruita, un gel, coca-cola i aquarius, sembla que hem recupero, així segueixo e inclús els ultims 3 km canvio el ritme, forço fins al punt que hem noto dolorides les cames, arribo a la recta de meta, esprinto i aconsegueixo pasar un altre triatleta, finalment sóc novament finisher amb 8h 47' amb un parcial corrent de 2h35' (lloc de la general 267de 663, i el 23 del meu grup d'edat), aixeco els braços però estic trencat, cansadissim, bec coca-cola a saco i menjo uns pans amb pizzes que trobo bonissims agafo el diploma i la camiseta i cap a la sala on feien els massatges. Quan estic estirat a la camilla no puc ni donar-me la volta, 15 minuts de massatge i cap al cotxe a canviar-me, hem dutxo al carrer, vaig cap a boxes a agafar la bici i el material de boxes, pujo al cotxe, sols hem queden 13h d'autopista."

LINk: TRI Gerardmer

dj 11 set: BICI, 1H una mica més alegret k els dies anteriors, av 155 ppm.
dv 12 set: RUN, 40' d trote a ritme progressiu, av 147 ppm.
dss 13 oct: RUN 40' d trote més alegret, av 150 ppm, una altra vegada a les tantes d la nit i d quvol manera.
dmg 14 oct: DESCANS.

RESUM SETMANAL:

NAT:---
BICI: 1 H
RUN : 4H 15'

Bueno, no ha sigut una set per a tirar cohets, no he pogut fer quasi res tal com ho tenia planificat però continuo sumant entrenos k ara per ara es lo important.