dilluns, 26 de novembre del 2007

MITJA TGN

















Aquí teniu la crònica de l'exitosa mitja d TGN, cortesia del keniata !!!
--------------------------------------------------------------------------------
From: jcalbiac@hotmail.com
Subject: Tgn
Date: Mon, 26 Nov 2007 14:56:08 +0100

Pantani!
Aquí tens la crònica de la Mitja de Tarragona:
Bon dia en general, poc vent, sol d'estiuet de Sant Martí i molt d'ambient per carrers i zona del Serrallo. Comptabilitzats 9 flixancos i 1 Vinebre, l'Enric Pros (conegut per tots per estar casat amb Begonya, la filla de Ramón Mulet).
Sortida puntual a les 10h i Trepa marcant el ritme per els carrers de la capital del Tarragonés. Xavi i Albi al "rebufo" del boss, fem els 5 kms a un ritme de 4' el km. A partir d'allí, baixem una mica el ritme i anem a la nostra. Alex, al seu ritme va progressant al davant, tot i tenir-lo a vista. Van passant els kms i anem saludant als David, Carles, Robert i companyia, cada cop que ens creuaem per els revolts d'anada i tornada. El ritme és més alt que a Mollerussa i Salou, i a la zona de la platja del Miracle, un "falso llano" ens envita al patiment final. Les forçes estàn justes, Xavi agafa el ritme i tira els últims kms. Alex, es superat a manca de pocs kms (carrerón de Trepa). Albi sense forçes a les cames no pot seguir la seva hombra i els 2 kms finals a sufrir. Xavi està fort i com el cavall de Terry (ho dic per la seva cabellera), arriba amb un registre final més que aceptable i excel.lent. Resultats finals:
Xavi; 1h i 28' 2''
Albi: 1h i 28' 30''
Alex 1h i 28' 54''
Cristian Horta: 1h i 30' 49'' (aquest jove del poble de 24 anys apunta alt)
Xavier Alutiz: 1h i 35' 9''
Enric Pros: 1h i 35' 50''
Joan Carles: 1h i 38' 35''
Robert Mas: 1h i 39' 12''
David: 1h i 44' 20''
Albert Montornés: 1h i 51' 27''
Les conclussions finals son evidents; Xavi és el més fort amb diferència. Porta molta base i quan és veu la meta a l'abast, ho dona tot, amb un ritme frenètic i terrible. Àlex, ha fet un bon temps, era circuit per a ell, molt pla i solsament el "falso llano" del final el va condemnar a perdre els segons amb Xavi i Albi. Potser el fort ritme fins als 12kms primers van manifestar-se a les seves cames. Jo, tot i semblar mentira, soc el que vaig dient a Xavi el ritme i control.lant el rellotge. Xavi, l'he vist més al límit (aquesta setmana, no va poder fer bons entrenos, tot i fer el tiempazo final). Vaig trobar-me bé, però també és cert que els últims 4 kms, ja no queda res a les cames i solsament la inercia de millorar el temps va posar-me al 200 % per baixar de l'hora 1/2. El "xaval", deu ni do!!! Està motivat, le vist un parell de dies per el monte entrenant i el noi va finet. Té present i quan enganxi una roda d'algú... a patir. Joan Carles, el vam creuar per l'alçada a l'espigó, el vam veure molt bé, fins i tot vaig quedar-me soptat del ritme. Però a la fi va fer-se una mica llarg. Normal tenint en compte la manca d'entrenament que porta enguany. Robert, és un diesel , jo el conec del bàsquet i savent que té un cap impressionant i tenint la capacitat de treball que té... fotra guerra d'aquí no gaire. David, és un crack, l'hem menjat la bola en dos dies i ell, boom cap a la mitja entrenant per la jungla de Reus un parell de dies. Monty, una altra màquina de treball treball i treball. Va posar-se les sabatilles i els ous per correr el dia després de la festa de Moreno. Alutiz no el vam veure i pel que fà a l'Enric Pros, aquest és un friqui i pot fer el que vulgui. Ha fet de jugador de futbol, va ser porter del Flix, ha jugat a bàsquet, no jugava gens malament al tennis i correr ser que no li va gens malament.

8 comentaris:

Robert ha dit...

Gràcies Albi per la crònica. No t'has deixat a ningú, com ets!?
No tinc gaire experiència en mitjes, però em sembla que aquesta va ser ideal per fer marca, un dia esplèndit, molt sol i gens de vent, fresqueta, perfil planíssim, força gent animant, lluna plena i keniates de flix en lo ganibet a la boca... estic content d'haber-me decidir a fer-la a l'últim moment.
A mi em va anar molt be la referència de la llebre de 1h40', vaig anar una mica pel davant fins a la punta de l'espigó km13 (167ppm), després vaig serguir-li el ritme fins al km19 (174ppm)i al final em vaig acabar de buidar (182ppm).
Vaig xerrar al primer km amb Horta i em va dir que volia fer 1h40', doncs de primera, li vaig dir, jo tb, però vaig veure que volia tirar més i el vaig deixar. Sort que el vaig deixar ràpid pq va sorprendre amb 1h30' al seu debut i pensant amb 1h40', este no serà keniata, pero és mig etiope...
Ostia sí, vaig tindre un susto greu, vaig perdre lo sobre amb lo dorsal i el xip, el vaig buscar fins a l'últim moment i no va sortir per cap lloc. Em van dir que surtís igualment i que a l'arribar ja m'anotariem el temps a mà. Així ho vaig fer, vaig sortir sense poder calentar, i a l'arribar em van dir que el van trobar, me'l van donar i em van anotar el temps.
A mi m'agradaria debutar a la marató de barcelona del 2 de març, però encara estic molt verd. No sé si tindré prou temps...
Algú s'anima?
Salut i força!!
Robert

joan ha dit...

animos robert, si vols fer la marató de barna has caigut al puesto ideal per trobar la motivació necessaria, a mes a mes aki hi ha gent experta en aconsellar plans d'entreno i compartir dubtes e inquietuts ! A mes, tens temps de sobres fins al març !!!
Congratulations per acabar ahir dins del temps k t'havies marcat !!

Anònim ha dit...

realment es increïble la xifra de 9+1 d'ahir a TGN !! el dia k ens juntessim tots el tema pot ser d'escandol jq encara tenim molts runner k es poden afegir...fa pinta k d'aqui no gaire temps podem ser mes de 10 en alguna curseta d'estes...algo impensable fins fa ben poc !!! ENHORABONA A TOTS

Anònim ha dit...

vull fer una menció especial als 3 cracks k van baixar de la barrera d 1h30' i molt especialment als dos rookies !!! TREMENDO NOIS, ENHORABONA !!

Anònim ha dit...

A tarragona vam cumplir les espectatives, baixar d'1h30' i ser fidels al lema "d'arrancada de cavall, parada de ruc". El primer km en 3'45",al km 5 portavem 19'58"( a 3'59"/km) i al km 10, 41'02" (a una mitja de 4'06"/km).A partir d'aquí ,a patir, es va fer llarg, anava a 171pm però no tenia força a les cames i amb el cos regirat.Els dos rookis hem van passar i ja no him havia reacció.Vaig acabar a una mitja de 4'13"(1h28'52").Al final content ja que l'entreno que porto és molt variat i no és l'especific per a correr.
De totes maneres a Granollers hauriem d'estar per davall de 1h26' i aprop d'1h24'.
Per cert Robert i la resta de fanàtics, segurament aniré a la marató de muntanya de l'Espadan a Segorbe, en plan entreno i o bé,el 17 de febrer a la marató de València o el 2 de març a Barna.A veure qui s'apunte.A Tarragona amb dos més apuntats com Centre Excursionista de Flix haguessim puntuat per equips.

Robert ha dit...

Home, el meu objectiu és fer la marató de barcelona al 2 de març, ja tinc ganes de debutar...
Encara m'he de fer el plà (quan el tingui el compartiré amb tots per que opineu), pero segur que també podré fer les mitjes que propose colibrí (sitjes i mataró), o granollers o vilanova.
A la marató de muntanya no podré acompanyar-te... però em faria gràcia que tu i els demés us animéssiu amb la marató de barcelona.
Ahhh, m'agradaria ser del Centre Excursionista, ja em direu que necessiteu per apuntar-me.
Salut i força!!
Robert

Robert ha dit...

Menció especial per Àlex, que va fer honor al títol del blog i en plena recuperació di-vom agònica, ja està pensant en fer maratons...
OBACIOOOOOO!!!!!!!!!

Camil ha dit...

Tant els maratonians com els mitjamaratonians sou uns cracks, fent uns tiempazos. La veritat és que ara em fa ràbia no haber pogut anar a la mitja de Tarragona, perquè haguessim estat una mica més de colla de Flix.

Jo també sóc dels que tinc intenció de fer la marató de Barcelona o sigui que ja anirem comentant la jugada.

Per cert, diumenge vinent faré la mitja de Mataró. Si algú més la fa comenteu-ho per veure'ns.