dilluns, 27 d’abril del 2009

SETMANA 18

dll 27 abr: NAT 40' bastant apàtics incloent 10*50 per trencar la monotonia a la piscina k ja m'està matant, haurem de fer entrenos més variats pq sinó me costa un ou i part de l'altre trobar motivació per nadar + de 40 minutets... + RUN 50' d trote cochino amb les potes "tokaetes" dp dels ultims 2 dies damunt d les burres !

Aprofito per penjar-vos la crònica de la CURSA DE LES FONTS d XERTA k m'ha enviat el Xavi en el seu retrobament a lo grande amb la compe. THANKS per la crònica crack !

" Bueno començem la temporada de curses ,despres d'un temps d'inactivitat pel que fa a compes i amb molt poc entreno , agafo i m'inscric a la cursa de les Fonts de Xerta , 26km amb 1650m de desnivell+ acumulats , "ai tus huevos" . La cursa comença amb una sortida neutralitzada del pabello de Xerta fins l'antiga carretera de Tortosa i alli la sortida bona , a les 9:20 aprox es dona el tret de sorida amb 2 coets amb confeti i tot , començem a correr jo com sempre al meu ritme i concient que me falta molt de ritme encara , aixi que vaig al meu pas molt tranquil . A la primera pujada forta he passat alguns participants , pero guardant perque encara falta molta cursa per davant , a la segona pujada continuo amb la mateixa tonica , aixi van passant els km i el temps a mitja cursa me dono conte que aixo d'acavar la cursa sera dificil , continuo al meu ritme fins al peu de la coscollosa el cim que hem coronat en aquesta cursa , la pujada a la coscollosa es llarga i dura molt dura , aixi que opto per escursar els passos i anar pujant caminat pero sense parar i ho aconsegeixo , "bravo" , quines vistes desde alli a dalt , me permes el gust de fotrem un cul de got de birra al cim hi tot , ja ho he pagat car ja , he pensat que la cursa ja estava feta , pero no es aixi ni molt menys , he subestimat l'esforç que havia fet , aixi que a la llarga vaixada he arrivat molt malament fisicament i encara faltaven 10 km .Al final sort que un company que anava igual que jo m'ha ajudat moralment fins arrivar a la meta , els ultims 5 km se m'han fet eterns , i despres de tot el que hem passat arrivem a la meta i jo li he dit que passes ell pel davant meu per que entres primer que jo a la classificacio , perque ho torno ha dir si no hages sigut per ell segurament no hages acavat la cursa.Ara ja estic pensant en quina altra es pot fer , segur que la trovarem."

dm 28 abr: RUN 1H24' suau, "sin más", av 148 ppm.

dx 29 abr: DESCANS aprofitant k la jornada laboral ja no prometia garies més opcions.

dj 30 abri: NAT 30' per un milqui amb lo dinar a la gola ! Arranquem els 3 dies festius i per tant i per variar , JA PLOU !!! Vengaaaaaaaaa

dv 1 maig: Com deia aquell filòsof barat "lo k no puede ser, NO puede ser ! Y además es imposible..." pues això; m'aixeco d'hora i esmorzo amb un soroll conegut : una ventada huracanada, impossible fer RES, a pesar de tot com soc caparrot de mena a les 9 i poc ja estava damunt de la pinarello amb la intenció de fer les 2h suaus k tocaven i si estava animat fins i tot una transició suau ! , faig cap al VLDR per veure com esta el patio i soc incapaç de pujar la recta de contrameta amb la ventada de cara ni amb el 39*23 !!! decideixo provar a una altra carretera pero "mas de lo mismo", inviable, impossible i perillòs i amb una fred k pelava o sigui k a les 10 ja tornava a estar dins la calentoreta de casa. Per la tarde i com estava previst , l'huracà va de baixa, com no era vent d llevant, decidim baixar a la beach a vore como esta el patio per allí i esta vegada ho encertem, al final he pogut fer 46' de NAT amb lo neopré, sense forçar gens i sortint de l'aigua prou sencer.

dss 2 maig: BICI 5H45' dsd la porta de casa fins al poble,av 155 ppm, en un recorregut durillo i dsd el primer km fins a l'últim amb lo vent de cara, la bateria del GPS s'ha mort entre rasquera i ginestar però ho deixarem ens uns 160 km aprox. Estos son los datos k us puc contar abans no s'ha mort: la 1era hora, amb la tachuela de sortida, el vent de cara i jo k estava mig dormit uns espectaculars 23,3 km, la 2ona uns més raonables 31 km, la 3era pujant cap a la Sènia 28,3, la 4arta 30,0 km.....i ja no en tinc mes...Una jornada ideal per comprovar que la feina de fondo va pel bon camí !, ara fins passat el TRI d zarautz ja no faré tirades d + d 3hores , ara toca canviar el fondo per les series i els entrenos de qualitat damunt de la bici per ajustar una mica més d cara a Zarautz. Arribo cansadet pero content, amb potes per sortir a correr, però no se ni a quin ritme ni durant quanta estona.... Per la tarde i a pesar d'estar trinxat, cumpleixo el compromis amb ñoño i baixem a nadar al riu amb el neopré, l'aigua congelada però fem uns 1200 m entre nadar i intercanviar impressions ( 30' aprox d NAT ) com a colofó per jornada completeta.

dmg 3 maig: RUN 45' suas, xafant ous, per soltar potes av 135 ppm i preparar-les per la setm k ve !!!

RESUM SETMANAL :

NAT : 2H26' en 4 sessions
BICI: 5H45' en 1 sessió
RUN: 2H59' en 3 sessions

TOTAL SETMANAL: 11H10' Es increible però les últimes 3 set quasi clavo el temps total amb una dif d +/- 1 min. Esta set havia de ser una setm regenerativa per preparar les que venen, la dono per bona, acabo amb les coses més clares en lo que respecta a la bici i tb tinc molt clar que estic molt retrasat amb lo tema RUN o sigui k la cosa esta clara !

3 comentaris:

Xavvv. ha dit...

Ui!ui!ui! aixi es com vaixo les escales companys . Sabeu que es vaixar pujant? suposo que si , pero estic millor del que podia imaginar despres de la cursa.

M'havia passat pel cap anar a la senia a fer la pujada a pallerols pero 31 km son molts , aixi que estic entre anar a Almoster a fer Run o a Mequinenza amb la BTT el dia 10 . Algú s'apunta a alguna proposta?

Colibri ha dit...

Ostic Xavvv, el teu és de jutjat de guardia. Jo recordo molt bé les sensacions de baixar escales a l' inrevés. Va ensenyar-me Pantani. També per aquestes muntanyes a prop de Xerta i rodalies. De totes formes enhorabona per ser finisher! És molt dur quan pel cap passa la posibilitat de plegar ...

Xavvv. ha dit...

Pos ja t'ho pts creure que me va passar pel cap , pero sempre m'han dit que soc molt tossut , jo no se si creure-m'ho.