dilluns, 24 de maig del 2010

SETMANA 21

RESUM SETMANAL:

NAT 30' ( ai, ai, ai....)
BICI: 9H50' en 3 sessions
RUN : 2H30' en 2 sessions

dmg 30 maig: BICI 2H justes per baixar fins al barri marítim del Perelló estirant les potes i suant una mica d rioja del 94, av 148 ppm i gràcies k bufava d cul k si arriba a bufar de cara no arribo ni a Vinebre. Potes castigades. De la transició k tocava millor no parlem, ho deixem per un altre día.

dss 29 maig: BICI 6H justes, av 152 ppm. Un altre dss a les 7 i poc damunt la bici, les 3 h primeres hores fins a Tortosa, solet. Allí ens juntem ramonet, Irontrepa i el menda i reculem fins al poble, pujant per la banda de Bitem-Tivenys, jo vaig justet, justet i ja faig prou de no perdre roda del trenet k formem ramonet i jo a cua d la locomotora d Irontrepa k per variar enxufa un ritme assasí k quasi me fa treure el fetge per la boca tot i anar amagat a roda. A l'arribar al poble, encara he de continuar una estoneta per completar les 6h justes, Irontrepa desprès d reventar-nos s'atura al poble k tambè per variar fa tard a no se on, i a ramonet encara el deixo q continuo rodant fins a Bovera per completar tambè les 6 horetes. Acabo trinxat !

dv 28 maig: BICI 50' suaus. No era el pla previst pq avui tocava baixar a la mar un ratet, però el JUNY està a tocar, tinc un munt d coses per fer i poc temps per fer-les, avui havia d'ajustar uns gadgets de la Gallium i dp he sortit a provar si tot anava ok d cara a la PR, o sigui k al final d nadar res d res.

dj 27 maig: BICI 1H05' ligerito, av 142 ppm, m'ha faltat fer la transició i sortir a fer 30' d run alegret però lo dia ha sigut complicat i no hi ha hagut temps o ganes per a mes.

dx 26 maig: RUN 1H30' d troting suavet, av 146 ppm.

dm 25 maig: NAT 30' una altra vegada al mar, avui però surto marejat com una sopa i una mica més salat d lo que he entrat !

d
ll 24 maig: RUN 1H justa d troting suau, av 145 ppm.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Joan!! Gràcies pel comment, vaig seguint el teu Blog encara que em fà una mica de mandra escriure comentàris, eró portes una temporada molt i molt bona,crec que bona proporció exigència-xalera i bons objectius, vamos pura enveija. Per suposat que ets sóci, i ja quedarem per riure un ratet. Ciao i bona Paris-Roubaix!!! (avui ja us he vist pasar en pinta de grupetta avançada)
Sisco

joan ha dit...

la pinta devia ser prou fotuda k ja portaven quasi 6 horetes a les potes !

Xavvv ha dit...

AI,Ai,Ai que encara haura de venir Pamela Andreson a rescatat del Cantabric!!!company!!!!(Si decas estes per alli fotme un truc que pujo a ofegan jo tambe eh!!!!!!!!!!!!)