dilluns, 3 de maig del 2010

SETMANA 18

dmg 9 maig: BICI 1H30 suau amb la pinarello per estirar les potes, av 132 ppm.

dss 8 maig: BICI 3H30' , av 152 ppm. "Nice 2 meet U ! " Avui era el 3er dia k sortia amb la Gallium i tot i k encara em falten per fer un parell d retocs, la veritat es k ens hem fet amics gairebé dsd el primer moment, m'estic plantejant seriosament portar-la a la PR enlloc d la pinarello com tenia previst. Avui gràcies a ella, i desprès d moooooooooooolts mesos d rodar com un globero, m'he tornat a sentir ciclista per una estoneta, amb companyia del 53' k es com la Gallium es troba mes comoda.

dv 7 maig: NAT 45' completant la 3era sessió de la setmana.

dj 6 maig: RUN 55' d trote suau, av 144 ppm. Crec k es el primer dia k surto dp d Viena i semblava k no hagués corregut en 5 anys !!!! Sensacions lamentables.


dx 5 maig: ZERO

dm 4 magi: NAT 35' amb menys alegria k ahir.

dll 3 maig: NAT 45' a l'aigua, amb absència d males sensacions i continuant amb la meva transformació de rèptil a anfibi, pot semblar k 45' no son molts , però es un 50 % més d lo k estava acostumat a nadar o sigui k la progressió m'ha deixat content i mentre feia llargs amunt i avall anava pensant amb lo poquet k queda per Zarautz i lo verd k estic tant nadant com amb bici, però m'he fet creure a mi mateix k si soc capaç d nadar un mínim d 3 dies / setmana amb cara i ulls arribaria justet per patir però arribaria...nomès cal k siga capaç d nadar els punyeteros 3 dies per setmana k es molt fàcil d dir i MOLT difícl d cumplir, com a mínim en lo meu cas ! Ja vorem !

2 comentaris:

Albi ha dit...

Bueno noi! Encara ho hem arreglat una miqueta. Has nadat 3 dies i has recobrat les sensacions de ciclista. El run tranquil! que portes molta feina feta. Bona setmana Pantani!!!

joan ha dit...

trankil ??? no m facis riure k l'altre dia semblava un pato trotant !!! d trankil, res !