dilluns, 25 de maig del 2009

PAÜLS ( per XAVI )

Ahir no tot era HALF al maresme, tambè teniem a Xavi tastant els pendents dels ports pels voltants de Paüls, i com sempre m'envie la seva crònica que us penjo aquí . Gràcies per enviarla Xavi i enhorabona per la cursa :


"Ja hi tornem a ser diumenge pel mati i cursa a la vista, aquest cop a Paüls .

Ha aquesta cursa hi vaig amb l'intenció que no hem passi lo de Xerta i despres de la cursa crec que ho he aconseguit , bueno aixo es lo que ha donat de si la cursa:
Arribo una mica tard , l'al.lergia no m'ha deixat dormir i finalment se m'ham empegat els llençols i arribo una mica just de temps , recullo el dorsal i vaig ha canviam rapidament i cap a la plaça del poble.Alli saludo a algun conegut i hem trovo a l'amic Jordi , el company que fa 1 mes va estirarme amb una cordeta per acavar la cursa de les fonts, el saludo i comentem la jugada.Amb uns 8 minuts de retard pistoletasso de sortida , ja veus a 300 paios mes ho menys corrent pels carrers estrets del poble , hem fet una volta al poble avans d'enfilar cap a munt i jo nomes vec passar gent , i penso, vaig massa poc a poc ho que?i rapidament hem contesto no!!! aixo es llarg molt llarg i dur molt dur aixi que ja vaig be. La primera pujada te uns 7 km tots de pujada , jo pujo a ritme pero tranquil conscient que la cursa se les promet aqui ja ens hem trobat amb l'amic Jordi i hem fet la cursa junts tot l'estona , fem un descens rapid i a torna a pujar aquesta no tant llarga pero amb un desnivell considerable , passem per la cresta de la Mola grosa , per arrivar al segon avituallament al km 10 , miro el crono i ja portem 2 hores de cursa , tornem a vaixar i tronem a ascendir aquesta no tant dura pero despres del que portes a les cames ja tot te semble dur , no res comparat amb el que es esperave una mica mes endavant, les dos ultimes pujades han estat duriiiiisimes per a mi , pujava a cuatre grapes com los gats per aquelles parets de pedra .Pero he gestionat molt millor l'esforç en aquesta cursa i aixi hem arrivat als 4,5 km ultims de baixada , que els hem fet bastant sueltos i molt mes comodes del que podia pensar aixi la vaixada m'ha costat 30 min, que crec que prou be , al final 4:20 i pico no ho se exacte pero no he arrivat a 4:30 pero amb molt bones sensacions he acavat molt sencer.
Aixi que una mes a la saca , Paüls ja ha passat i ja tenim l'ull ficat en una altra cosa a vore com va tot .
Salut i Km's per tothom.
Salutacions"

4 comentaris:

joan ha dit...

lo de pujar a 4 grapes k comenta Xavi us faig saber k no es una metáfora ni una manera de parlar, es LITERAL, ho se pq a Paüls ho he vist i ho he patit i us asseguro k es literal ! Oi k si colibrinet ???

Xavvv ha dit...

Pujava a 4 grapes per que no en tenia 6 sino ???? Collons con es de dura , encara que hi ha una cosa que no cuadra , si aquesta tenia 23 km i pico i 1610m+ com pot ser que l'hagui trovat mes dura que la de Xerta amb 26 km i pico i 1650 m+?Crec que alguna de les informacions que donen per la cursa no esta prou be.

ñoño ha dit...

Felicitats Xavi es un crack de la montaña macho, i a demes entrenant de nit que lo policia t'havist. Lo teu si q te merit noi

Xavvv. ha dit...

Gracies ñoño . Es que la policia es molt llesta i sap molt .
Jo ja hem pensava que m'he fotiem multa per exes de velocitat JEJEJEJE.