divendres, 14 de març del 2008

mitja CUNIT 16/03

bueno, al final hem acudit els 5 d la foto com estava previst, en lo meu cas amb la intenció d fer el rodatge llarg d la setmana, en una setmana k no havia començat gens B i que al final encara hem acabat decentment. Com ja vaig dir ahir, la meva idea era o fer 1h35' o 1h40' en funció d les sensacions, al final i com era previsible , en el moment d la sortida no tenia cap gana d fotre-res però decideixo acompanayar a esseresse en el seu intent a vore k passa, dp d'uns quants km's al final m'animo i decideixo mantenir el ritme acabant en 1h34'59" però tenint en conte fem 1KM D PROPINA no està gens malament, millor entreno d lo k tenia pensat.



CONCLUSIONS:

1.- JA M'HAN VIST PROU A CUNIT !!!
2.- EN 16 EDICIONS JA PODIEN TENIR UNA MICA CLAR COM MARCAR I CONTROLAR UN CIRCUIT, NO ??? ...COM POT SER K UN UNIC TIO FOTI EL MATI ENLAIRE A MES D 500 PERSONES....
3.- INDEPENDENTMENT DEL FALLO EN EL BUCLE DE PROPINA, ERA UN ALTRE CIRCUIT HOMOLOGAT PER UNA ALTRA A.A.V.V.A (ja m'agradaria saber a mi qui homologue estos circuits...), ADEMES FALTAVEN CONTROLS A TOTS ELS PUESTOS.
4.- PARA QUE COLLONS CORREM AMB XIP SI DP A LA PAGINA WEB NO PUBLIQUEN ELS RESULTATS FINS DEMÀ ???
5.- LO DICHO: A CUNIT NO TORNO !!!





3 comentaris:

joan ha dit...

estos son los temps "oficials":

alex:1h31'20"
carlos: 1h33'56"
joan: 1h34'58"
jose: 1h38'05"
pep: 1h53'17"

Anònim ha dit...

Els temps, si haguessin estat 21'097km en compte de 22'2km (segons dos nois que portaven gps) serien:
Alex 1h26'30" a 4'06"/km
Joan Carles 1h28'58" a 4'13"/km
Noio 1h30'02" a 4'16"/km
Jose 1h33'12" a 4'25"/km
Pep 1h47'36" a 5'06"/km

Alex.

joan ha dit...

bueno, s'agraeix la currada d l'estimació dels temps però això ja es entrar en terreny de "ciencia ficció", per desgràcia l'únic cert es el temps k marca el xip a meta, tot lo demes (distància, ritme de cadscu...) son suposicion. s
Sense anar més lluny a les dutxes vaig sentir més d 5 versions diferents d mides d GPS.....K hi farem, no cal donar-li més voltes, esta vegada això es lo que hi ha !!!