diumenge, 25 d’octubre del 2009

XVIII DUATLON SIERRA DE ARMANTES. CALATAYUD

Enguany el Duatló de Calatayud cumplia la majoria d'edat, de les 18 edicions jo he fet cap crec k a 6, dsd el 2003 k hi vaig fer cap amb ramonet i vam patir lo k no està escrit, fins avui, he fet cap tots els anys amb l'excepció del 2007 quan estava inmers amb la preparació del debut a la marató de donosti. Ara continuo anant però amb una altra mentalitat, no es un objectiu de la temporada sinó una manera d'anar agafant una altra vegada rimtet desprès de l'aturada estival i bàsicament per disfrutar pq son proves k m'agraden,ja ho sabeu. Bueno, pues a pesar d'això i d'estar bastant lluny d'una forma òptima per competir, el resultat va ser comparativament el millor de totes les vegades k he estat a Calatayud i a + possiblement el k he acabat amb millors condicions. Els k sou observadors ja haureu vist al reportatge fotogràfic k quan arribo a la T2 no hi havia gaires bicis penjades als boxes, això sempre es una bona senyal ! Vaig sortir conscient de les meves limitacions amb el run, pq no porto gaires hores d'entreno i no estic en condicions de correr a ritmes guapets i ja sabia k els quasi 7km incials se me farien molt llargs, tot i això arribo a la T1 el 53 dels 131 k vam pendre la sortida, a la 1era volta de BTT ja recullo uns quants "cadavers" de la gent jove k surt massa ràpid al primer parcial i no poden la fava dp amb la bici dp del primer pas per sant roque ! M paso tot el parcial de BTT embolicat amb una lluita guapa amb dos institucions dins el duatló aragones, Tello de Calatayud i Mtz Frias d Almazán ( Sória) ex-campió d'esp d veterans k surt aprox 45" davant nostre dp d la T1. A la 1era volta m deixo el fetge intentant aguantar la roda d Tello k corre a casa i t el circuit apamat, dp ens passem i repassem entre els 3 unes quantes vegades durant la segona volta fins k Frias "renaix" i ens deixa a un repetxo ( ja no li tornariem a veure el cul ! ), Tello com a la 1era volta m treu uns metres a la sendera de baixada k ja no podré recuperar, però el fet d'anar inmers en esta lluita ha fet k arriba a la T2 en la posició 40, surto i tinc a Tello a prop però la falta d'entrenos i de mentalitat competitiva en lo dia d'avui (pq no dir-ho ! ) fa k no tinga el puntet k fa falta per portar el cos un punt més enlla i me conformo amb lo k tinc, perdo una posició pq m pase un pavo k corre como si estiguessim al primer parcial o sigui k arribo a meta el 41 amb un temps de 1h49, lo k us deia abans, el millor resultat d totes les meves particiapacions a Calatayud i disfrutant d valent amb la lluita amb stos 2 cracks tot i no poder doblegar-los ! Això si, ara k els tinc al punt d mira intentaré tornar-los la jugada un dia d'estos.

Per cert, entre el top-10 enguany tot i no ser GREEN-CUP ($$$$$) hi havia bastants galgos sueltos ! La victòria per un ex-pro del RELAX-fuenlabrada, inèdit per estes terres fins ahir !

5 comentaris:

Albi ha dit...

Deu ni do la costa de Sant Roque! Però vas sentat mamó! com el mateix: Thor Hushovd i a cop de rinyó. Per cert el "tempo" final ... com diria Laporta: Que no estamos tant mal!!! Una altra més al sac i preparant el pistó per la nova temporada.

joan ha dit...

no tinc molt clar "si no estamos tan mal " o son els altres k van cap a enrere com los crancs...NO HO TINC GENS CLAR !

joan ha dit...

si m'aixeco pujant sant roque m pete el 4driceps ! FIJO

Albi ha dit...

No home no, que amb aquestes pantis sexyguays, és impossible que el 4dríceps es porto malament!!!

Anònim ha dit...

Zakaj pa ne:)